Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

προβλημα facebook σε android

μπλοκο μου καναν τα εκαμ - turbo navara

Η ολοκληρωμένη στρατηγική του ΟΠΑΠ για το Υπεύθυνο Παιχνίδι περιλαμβάνει σειρά δράσεων και πρωτοβουλιών που καλύπτουν 10 κύριους άξονες. Αυτή υλοποιείται βάσει αυστηρών κανόνων και δεσμεύσεων που έχουν θεσπισθεί από την εταιρεία και αντικατοπτρίζουν βέλτιστες διεθνείς πρακτικές στο πλαίσιο που έχει προσδιορίσει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Λοταριών (WLA – World Lottery Association).


προβλημα facebook σε android

Εφαρμόζοντας τη στρατηγική του για το Υπεύθυνο Παιχνίδι, ο ΟΠΑΠ ανέπτυξε μια νέα εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του καταναλωτικού κοινού «Έξω από τις γραμμές δεν υπάρχει παιχνίδι». Αυτή εστιάζει στους δύο βασικούς κανόνες του Υπεύθυνου Παιχνιδιού, που αφορούν στη λελογισμένη συμμετοχή σε τυχερά παιχνίδια και στα ηλικιακά όρια συμμετοχής. Συγκεκριμένα:


· «Δεν ξεπερνάς τα όρια»
· «Δεν παίζεις αν είσαι κάτω των 18»


Η στρατηγική προσέγγιση του ΟΠΑΠ για το Υπεύθυνο Παιχνίδι


Οι 10 περιοχές στις οποίες εστιάζει η στρατηγική του ΟΠΑΠ για το Υπεύθυνο Παιχνίδι είναι:


• Έρευνα: Ο ΟΠΑΠ υποστηρίζει ανεξάρτητες έρευνες και συνέδρια σχετικά με τα τυχερά παίγνια και αξιοποιεί τα ερευνητικά ευρήματα για το σχεδιασμό προγραμμάτων παρέμβασης.
• Εργαζόμενοι: Ο ΟΠΑΠ υλοποιεί προγράμματα εκπαίδευσης, ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των εργαζομένων του γύρω από το Υπεύθυνο Παιχνίδι, εξασφαλίζοντας ότι έχουν όλα τα εφόδια για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών.
• Υπεύθυνο Δίκτυο Πωλήσεων: Ο ΟΠΑΠ εκπαιδεύει και στηρίζει το δίκτυό του, βοηθώντας τους πράκτορες και τους συνεργάτες του να εφαρμόζουν τις αρχές και τους κανόνες του Υπεύθυνου Παιχνιδιού και να υποστηρίζουν αντίστοιχα τους πελάτες τους. Παράλληλα, υπάρχει διαρκής επικοινωνία με το δίκτυο και έχει τεθεί σε εφαρμογή ένα αυστηρό πλαίσιο για την παρακολούθηση της συμμόρφωσής του στους κανόνες αυτούς.
• Σχεδιασμός Παιχνιδιών: Ο ΟΠΑΠ ενσωματώνει τα μηνύματα του Υπεύθυνου Παιχνιδιού σε όλα τα προϊόντα του, με στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των παικτών. Επίσης, έχουν αναπτυχθεί μηχανισμοί που στοχεύουν στην προστασία των παικτών. Στα διαδικτυακά παιχνίδια, η εταιρεία έχει αναπτύξει διαδικτυακά εργαλεία (π. χ. αυτοπεριορισμού) και επικοινωνεί συνεχώς την απαγόρευση συμμετοχής ανηλίκων. Για τα παιχνίδια Play έχει υιοθετηθεί σειρά διεθνών βέλτιστων πρακτικών Υπεύθυνου Παιχνιδιού, όπως η ατομική κάρτα παίκτη, ο αυτοαποκλεισμός κ. ά.
• Εκπαίδευση Παικτών: Δέσμευση του ΟΠΑΠ είναι να παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τα παιχνίδια του, μέσα απ’ όλα τα διαθέσιμα κανάλια, ώστε οι παίκτες να μπορούν να αποφασίσουν αν και πώς θα συμμετάσχουν. Βασική προτεραιότητα είναι η καλλιέργεια υπεύθυνων συμπεριφορών και η προστασία των ανηλίκων και των λοιπών ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων.
• Διαδικτυακά Παιχνίδια: Ο ΟΠΑΠ έχει υιοθετήσει διεθνείς βέλτιστες πρακτικές για το Υπεύθυνο Παιχνίδι στο Διαδίκτυο όπως: σύστημα επαλήθευσης ηλικίας και ταυτότητας, επιλογές αυτοαποκλεισμού παικτών κ. ά.
• Διαφήμιση και Μάρκετινγκ: Η εμπορική επικοινωνία του ΟΠΑΠ ακολουθεί ένα αυστηρό πλαίσιο με στόχο να μην ενθαρρύνει την υπέρμετρη ενασχόληση με τα τυχερά παιχνίδια και να υπενθυμίζει ότι απαγορεύεται η συμμετοχή ανηλίκων σε αυτά.
• Στήριξη Παικτών: Ο ΟΠΑΠ υποστηρίζει όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα λόγω της υπέρμετρης ενασχόλησης με τα παιχνίδια και παράλληλα επενδύει στην πρόληψη. Στο πλαίσιο αυτό, ο ΟΠΑΠ συνεργάζεται με το Κέντρο Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων (ΚΕΘΕΑ ΑΛΦΑ) για τη λειτουργία της γραμμής στήριξης 1114, καθώς και τη Μονάδα Εφηβικής Υγείας του Νοσοκομείου Παίδων «Παναγιώτης & Αγλαΐα Κυριακού», για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος παρέμβασης «Youth Power».
• Αναφορές και Μελέτες: Ο ΟΠΑΠ ακολουθεί μια ολοκληρωμένη και διαφανή προσέγγιση για την ανάπτυξη εκθέσεων και απολογισμών, μέσα από τους οποίους παρακολουθεί την πρόοδό του και εντοπίζει νέες ευκαιρίες, με βάση τα πρότυπα διεθνών οργανισμών (European Lotteries και World Lotteries Association ).
• Δέσμευση Κοινωνικών Εταίρων: Ο ΟΠΑΠ αναπτύσσει σχέσεις συνεργασίας με βασικούς κοινωνικούς εταίρους (π. χ. ακαδημαϊκά ιδρύματα, ΜΚΟ, κέντρα θεραπείας), με στόχο τον ανοικτό διάλογο, την ανταλλαγή πληροφοριών και τη βελτίωση και ενίσχυση των πρακτικών και πολιτικών για το Υπεύθυνο Παιχνίδι.


Το στρατηγικό πλαίσιο του ΟΠΑΠ έχει αναγνωριστεί και πιστοποιηθεί από την Παγκόσμια Ένωση Λοταριών (WLA). Η ΟΠΑΠ Α. Ε. και η Ελληνικά Λαχεία Α. Ε. είναι οι μονές ελληνικές εταιρείες με πιστοποίηση Επιπέδου 3 - με το Επίπεδο 4 να είναι το υψηλότερο-, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή τους για την προστασία των καταναλωτών και τη λειτουργία τους ως οργανισμοί – πρότυπο για τον τομέα των τυχερών παιχνιδιών στην Ελλάδα.


Αναλυτικές πληροφορίες για το υπεύθυνο παιχνίδι θα βρείτε στο:


https://somethingbetter.gr/ our-commitment/



επαγγελματικα ρουχα γραφειου
εκπαιδευτικο υλικο μοντεσσορι
απόσυρση χαρτονομισμάτων 500
που πασ κοπελια χωρισ σουτιεν να κανεισ δριφτ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

πως βρισκεις διαμαντια στο minecraft

δεσποινα βανδη κορη χάρτης γραμμών μετρό Σημειώνει επίσης ότι «οι καταναλωτές, πέρα από τη διασκέδαση στα τοπικά καζίνο, προμηθεύονται και μια σειρά από άλλα αγαθά και υπηρεσίες σε πολύ χαμηλότερο κόστος, όπως καύσιμα, τσιγάρα, οπωροκηπευτικά και προϊόντα καθημερινής χρήσης» με αποτέλεσμα να επιβαρύνεται περαιτέρω η τοπική οικονομία. Καταλήγει λέγοντας ότι «η χώρα πρέπει να αποκτήσει μια σοβαρή, εθνική πολιτική για τις Περιφέρειες που βρίσκονται στα σύνορα, με ειδικές προβλέψεις για ΦΠΑ, φόρους, τέλη και επιβαρύνσεις, για να μπορέσουν οι ελληνικές επιχειρήσεις, σ’ αυτές τις περιοχές, να γίνουν πιο ανταγωνιστικές, να δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας και νέο εισόδημα, ώστε να ανακοπή η μετακίνηση των συμπολιτών μας στις όμορες χώρες». πως βρισκεις διαμαντια στο minecraft καπουτσινο αφρογαλα θερμιδες σημερινες ειδησεις βιντεο μινι φιγουρες εθνικης ελλαδος Η λειτουργία καζίνων σε απόσταση αναπνοής από τα σύνορα με τα Σκόπια συνιστά «οικονομική πληγή για τη Βόρειο Ελλάδα» και φαινόμενο ...

κινητο lg g pro lite dual d686 black gr

Πιο αναλυτικά, από 1ης Ιανουαρίου του 2018, οι καταναλωτές που θέλουν να χρησιμοποιούν πλαστική σακούλα θα πρέπει να την πληρώνουν έως 0,08 ευρώ. Ωστόσο, η κίνηση αυτή, που βασικό στόχο έχει την προστασία του περιβάλλοντος, δεν αποτελεί νέο δεδομένο για τους Έλληνες καταναλωτές αφού μια μεγάλη αλυσίδα τροφίμων εφαρμόζει εδώ και πολλά χρόνια τη συγκεκριμένη πολιτική στην χώρα μας. κινητο lg g pro lite dual d686 black gr σημασια κυκλου νερου για το περιβαλλον μαζωνακης για χρυση αυγη Ο λόγος για τη Lidl Hellas η οποία χρεώνει την πλαστική σακούλα στα καταστήματά της από την πρώτη μέρα λειτουργίας της στην Ελλάδα με στόχο τη μείωση της αλόγιστης χρήσης της, θεωρώντας ότι η κίνηση αυτή λειτουργεί ως ανασταλτικός παράγοντας. «Πρωταθλήτρια» στην χρήση πλαστικής σακούλας η Ελλάδα Η ανάγκη για λήψη δραστικών μέτρων στην χώρα μας είναι επιτακτική αν λάβει κανείς υπόψιν τα δεδομένα αναφορικά με την χρήση της πλαστικής σακούλας στην Ελλάδα. Σύμφωνα με την κυρία Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικ...

μπαγκαζιερα οροφης για ford focus

θέατρο δημήτρης χορν Οι εξετάσεις αποκάλυψαν ένα παρασιτικό σκουλήκι κρυμμένο στον ένατο σπόνδυλο της σπονδυλικής της στήλης. μπαγκαζιερα οροφης για ford focus νικος εγγονοπουλος βιογραφια συμβεβλημενοι παθολογοι εοπυυ ανω λιοσια ασφαλειες groupama φοινιξ Όταν πρωτοείδαν στην μαγνητική, «για να είμαι απολύτως ειλικρινής, δεν φανταστήκαμε πως μπορεί να είναι εχινοκοκκίαση», παραδέχεται ο Λιονέλ Πιρότ του Πανεπιστημιακού νοσοκομείου της Ντιζόν. Ο ίδιος υπέβαλλε την απεικόνιση της μαγνητικής στην ιατρική επιθεώρηση New England Journal of Medicine, προκειμένου να ενημερώσει τους γιατρούς για την πιθανότητα ύπαρξης κι άλλων ανάλογων περιστατικών με ταινία του εχινόκοκκου – που, σημειωτέον, είναι εξαιρετικά σπάνια τόσο στη Γαλλία όσο και στο σημείο του σώματος της γυναίκας που εντοπίστηκε. Αφαίρεσε 14 σπάνια παρασιτικά σκουλήκια από το μάτι της Ο άνθρωπος μπορεί να μολυνθεί από δύο κύριους τύπους της νόσου, την κυστική εχινοκοκκίαση και την κυψελιδική εχινοκοκκίαση. Η συγκεκριμένη παρασιτική...